Mybaby34 Merhaba 13 haftalık hamileyim Pendik yüzyıl hast doktorum Serap simavlı gayet memnunum Cüneyt beyin iyi bi doktor olduğunu söyleyen de oldu ? Her iki doktora giden var mı acaba ? Yani doktor açısından tavsiyenizi alabilir miyim ? 🙏
Akyuz61 Mybaby34 canım ben Cüneyt beye gidiyorum. Biraz soğuk bir yapısı var konuşmayı seven bir doktor değil😂 ama sorularımızın hepsine cevap alıyoruz ve alanında iyi bir doktor ben şahsen memnunum bebeğimde başka bir hastanede gerilik var demişlerdi Cüneyt bey öyle birşey olmadığını zayıf bir bebek olacağını söyledi rahatladık ve onunla devam ettik🙏