Mdl 37de bana yaptıklarında ebe bana da kanama olabilir dedi. Bir pedi dolduracaktan fazla olursa gel demişti Saniyebag
Bahar2 Saniyebag alttan muayene değilde çatı muayenesi olarak daha doğru olur galiba haftamda çatı muayenesi yapmıştı doktor yaklaşık üç saat sonra şiddetli kanamayla doğuma girmiştim
hacer_seyhancagman Saniyebag kanama olunca uyarmışmi oluyo önceki muayenede kanamam olmamıştı bugunku muayenede kanama oldu merak ettım şimdi🙄
Yasebu Saniyebag bana da aynı uygulama bugün yapıldı.lekelenme şeklinde pembemsi olursa korkma normal dedi.ama kanama şeklinde yoğun olursa hemen hastaneye gel dedi.
Bahar2 Saniyebag benim böyle çok fazla kanama 🩸 pelte pelte geliyordu sonra hemen doğum için yatış yapıldı suni sanci ile doğumum oldu zaten elini atınca çok fazla acı hissettim ben
Saniyebag hacer_seyhancagman benimde öncekinde olmadı kanama şimdi kendisi söyledi açılma olması için uyardım biraz diye akıntı şeklinde kanama oluyo
Bahar2 Saniyebag 40 haftadaymışsın korkma Allahım sağlıkla kucağına aldırsın bir avazda nasip etsin 🍀❤️
ElifimAlim Saniyebag biraz esnetiyor acilmasi olsm doqm baslasn die o yuzdn kanama olmustr zorlamistr yani bnm de ilk qebeliqmde ole yapti dktor kanaman olr korkma demisti