Sedaaackr Kızlaarr 14+3 haftalığım 3 kilo almış olmama rağmen göbeğimde çatlaklar oluşmaya başladı😔 kullandığınız ve kesin işinize yarayan krem veya yağ var mıı ???
Ednrr Sedaaackr hiç bir krem işenyaramıyor canım sadece yumuşaması için nemlendirici sür ben pladtik cerraha bile gittim krem yaZsın die bana düzelmez yorma kendini doğumdan sonra bi çagresine bakacaksın dedi şuan benim karnımı gör korkarsın 🤣 ben 37 haftalık oldum
filiz08 Sedaaackr kesinlikle al vazelin kullan işe öylede bir yarıyor ki bol bol da su iç .Bu üçüncü gebeliğim ve vazelinden iyi nemli tutanı yok bi tanede çizil yok vucumda
Sedaaackr filiz08 ay işe yarar mı diyosunn. Su tüketimim baya bi fazla o konuda sıkıntım yok şükür. Vazelin alıp deneyeyim bi zararı yoktur o zaman dimi.
filiz08 Sedaaackr doktoruna danış istersen ama ben kullandım ve kullanıyorum.Bana da doktorum en pahalı kremleri yazarım ama çatlıyacaksan çare olmaz demişti.Önemli olan nemli tutabilmek gerildiğinde demiştti.Siz bilirsininiz ben denetimi mi paylaştım