Kızlar doktorum daha 11. Haftada kıza benzetti sizce yanılma payı olabilir mi yani yapısına göre kız giibi ama daha erken dedi. Şimdide 14 haftada yım size neler soyledi. Tabi her seyın hayırlısı bir tane kızım var bu da değişik olsun istiyoruz ama hayırlısı tabi her şeyın