gizembas Kızlar minnoş bir 🧸 gibi olurum diye dusundum ama ben git gide kilo veriyorum 25 haftalik olduk gecen hafta 71dim bu hafta 69 oldum ve hamilelige de 69la baslamistim anlamadim bebegin gelisimi de iyiydi iki hafta once gordum bebegimi en son boyle olan var mi
Sedahmettt gizembas bende 76 ile hamile kaldım 12. Haftamda 68 kiloya indim suan 18+3 hamileyim 74 kiloyum 🤔
KubraKocak gizembas canım bende 69 ile hamile kaldım 12 haftalığım 65 e düştüm bakalım nasıl olucak 🙄
Hsrt_orhn gizembas benim normal kilom 53 ama hamilelik başlangıcında 48lere indim 5 aylık olduğumuzda 55 şimdi 8 aylık olmak üzereyiz 61 kilo olmuşum. Ablam yakın zaman önce doğum yaptı 18 kilo aldı ama normal hali çok zayıftı Kuzenim 70 kilo iken hamile kaldı ve yeni doğum yaptı hiç kilo almadığını söyledi Yani diyeceğim o ki yapısal bişey olabilir Yapı olarak kiloya ihtiyacın varsa alırsın yoksa çokta almayabilirsin diye düşünüyorum bu kendi fikirim Önemli olan bebeğin normal düzeyde kilo alıp almadığı (hamilelikte kilo vermekte almak kadar normal ben ara ara alıp veriyorum)
Sedahmettt gizembas doktorunuzla konuştunuz mu. Bebeğinizin kilosu iyiyse demekki siz değil bebeğiniz kilo alıyor bu güzel bisey .
Zeyk KubraKocak ilk haftalar normal canım 19.haftadan sonra gelsin çifter çifter kilolar sen endişe etme alırsın dua et de çok alıp şişme 🙏
Gamzenur60 Ben 20+5 8 kilo almışım. Ama zayıftım yani kimse anlamiyo 8 kilo aldigimi ama ötemde olabilr diye düşünüyorum birden sistik 😔
Zeyk gizembas canım iştahın nasıl bilmiyorum. Ama bebeğinin gelişimi iyiyse çok şanslısın kilo almadan mis gibi ilerliyorsun. 28.haftam bitmek üzere toplamda 11 kilo aldım. 19.haftama kadar da almayı bırak 4-5kilo vermiştim üstelik. Şimdi de frenliyorum ki daha çok almayayım diye.
mervella gizembas iştahınız yoksa ve kusuyorsanız normal,tabii en iyisini doktorunuz bilir ama bu haftalara kadar 10 kg alanlar var o da sağlıklı değil. Gelişiminiz güzelse üzülmeyin
Seymaert gizembas tam 20 kilo aldım doğumdan 10 gün sonra 15i gitmişti. Darısı diğer fazlalıklarımın başına 🤣
[silindi] gizembas endişelenme canım ben 31 haftalıkken bile iki haftada iki kg vermiştim, bebeğinde sorun yoksa ya da gelişiminde kg almasında anne için çok da problem değil, en iyisini doktorun bilir söyler zaten
Sibel2344 gizembas 36+0 ım +22 kilo hemsire vs gobegime ikiz mi diyor bende saskinim hic kilo alacağını düşünmüyordum😂 45tim su an 67yim
Ay-Bek gizembas Bebeğinde sorun yoksa endişelenme canım. Hamile kalmadan önce ilk zamanlar 48 dim. Hamile kalmadan 3 ay folik asit kullandım. 54 oldum. Hamile kaldığımda 54 düm yani. İlk üç ay kilo almadım. Şimdi 20. haftamdayım 58 kiloyum.
sonsuzmasalim gizembas ilk hamileliğimde 35kg almıştım😣 şuan 5 haftalık hamileyim inşallah almam yine o kadar