ebru_ebrus arkadaşlar 13 haftamdayim çok fazla agrim var belim sırtım ve kasıklarım sanki adet sancısı gibi midem de çok kötü normal mi sizce nolur bilgilendirin:( yoksa düşük belirtisimi ??
hemsireanaa ebru_ebrus ben 14.haftamdayım canım ama bugüne dik hiç bel ağrım olmadı ama her gebelik de farklıdır senin için normaldir belki o ağrılar ? İstirahat edince geçmiyo mu ağrıların? Kasık ağrısı bende de çok oluyo? Belki enfeksiyonun da olabilir hemen kötü düşünme
Sedley ebru_ebrus sırtım falan değilde kasıklarıma ağrı gelip gidiyo benimde çoğu kişi normal diyo bebek büyüdükçe kimisinde böyle ağrı olurmuş cuma günü doktora gidicem sorucam bakalım.
Sonam ebru_ebrus devamli ağriysa doktora git bence canim,bendede agrilar oluordu şimdide oliyor ama az surede
elfiikar Sedley 15+3 teyim uzun zamandır vardı o ağrılar kendimi sıcak tutup yattım hep iyi geliyordu Doktorum da normal dedi içini ferah tut 😊