Miu14 Merhaba bayanlar duygularınız nasıl? Evde üç erkek olacak benim gibi tek kalacağına üzülen varmı?
Mercan46 Benimde 2. Oğlum yolda 40 gün kaldı nasipse üzülme demeyelim ona canım 💓 sana aşık üç erkek olacak evde öyle düşün 🤭