Symn yok canım yaptırmadım dahiliye ye gittim kan değerime baktı bide benim babamda şeker hastası o yüzden diyet listesi verdi doyurucu bi diyet Çarşamba günü tekrar gidecem ama dahiliyeci şeker yüklemesi yapılmadan bakacam dedi sabah aç gel dedi sonra normal günlük kahvaltımı yapacam 1 saat sonra tekrar kan verecem doktorun dediği normalde bi öğünde bu kadar şeker yemiyoruz dedi o yüzden tekrar bakılcak