Benim eşim askeri personel. 2 aylık evliydim 2 ay göreve gitti Kayınvalidemda kaldım. Aradan 3 ay geçti yine göreve gitti 4,5 ay kayınvalidemde kaldım. Aradan 7, 5 ay geçti gebeyim diye ailemin yanına geldim. Nasip olursa ocakta doğum olucak ve ben doğumdan bir bir buçuk ay belki 2 ay sonra eşimin yanına gidicem. Doğumdan sonra da kayınvalidemde kalıcam yine. Emanetsiniz diye onlar size anlayış gösteriyorlar sizde az çok onların düzenini öğrenip ona göre davranıyorsunuz. Sayılı gün çabuk geçer kendinizi üzmeyin derim. 🙃