Sığıntı gibi olamakta ne demek.Böyle düşünme.ben eşim askere gidince 15 ayın toplasan 2 ayı annemde kaldım.ayrıca ne anlayışlı eşin var bak.3 ay orda, 3 ay orda kal demiş.inan hiç te sıginti gibi olmsdım bekar 2 kaynım da vardı liseye gidiyirlardı..üstelik biri kucagimda biri karnimda bebegim vardi.eşim askerdeyken doğum ettim.allah razı olsun kaynanamdan kayınpederimden.yani çok ta önyargılı olma .yalnız kalıp başıma bi iş gelmesinden se 6 ay rahatımı bozarım daha iyi.ya da onlardan biri gelsin madem.Ben korkardım açıkçası.