Olcygmse Arkadaslar Merhaba Bu pazartesi gebe olduğumu öğrendim sağlık ocağında Beta 1313 çıktı . Dün ise özel hastaneye gittim 3908 yükselmiş 5 gün içinde . Az yükselmiş gibime geldi . Yada laboratuvar farkından olabilir mi acil yardim
HandeA Olcygmse Bence buna hiç takılmayın. Çünkü her labaratuvarın ölçümü farklı gelir. Onun içinde hekimler 2 gün ara ile aynı yerde yaptırın diyorlar. Keseyi gördüğünüzde içiniz rahatlar😉
Kekmez Olcygmse kan sonucu değişmez kardeşim neyse odur srilankada da yaptırsan aynı sonuçları alırsın fakat kan değerlerin dakikalar içinde bile değişebilir ama beta iki günde bir iki katı artıl gösteriyorsa sıkıntı yoktur
SenHepMercimekOlarakKalacaksin Olcygmse canim korkutmak gibi olmasin ama bana da az geldi. İki gunde bir iki kat artis olmasi gerekiyor. İllaki bir sorun oldugu anlamina gelmiyordur tabiki ama takip edilmesi sart
mervesarp2005 Merhabalar. Hastaneden hastaneye bile kan sonuçlarının değiştiğini duymuştum canım. İçini ferah tut. Pazartesi bı daha yaptirirsin. Gerçi doktora gitsen pazartesi muhtemelen kese de görünür artik
Olcygmse mervesarp2005 İnşallah c mervesarp2005 İnşallah canım ☺ Bu ayin 26sinda randevum var onu bekliyorum muayene için. Henüz Dr gorunmedim bu aşamada. Ama hemen folik aside başladım ☺
Ayse1608 %60 dan fazla artış normal olarak sayıyor benim doktorum sizinkide çok düşük değil gibi hastaneden de kaynaklanıyordur siz kötü düşünmeyin ☺
Olcygmse Kekmez eğer laboratuvar farkı olmuyorsa ozaman benim değerlerde sıkıntı var 5 gün içinde daha fazla artmaliydi
Kekmez Olcygmse kardeşim sorun yok bence iki gün sonra tekrar kan ver 6000 binlere çıkarsa sıkıntı yoktur
Snmsnmz Maşallah gayet iyi sonuçlar. Ben öğrendiğimde beta hcg 28 di. Iki gün sonra 102 cıktı bi daha yapmadık bile. Şimdi gün sayıyorum.. Binleri görmüşsünüz daha ne olsun 😍