Hanımlar bulaşık makineniz için hangisini kullanıyorsunuz? Ben fairy platinum kullanıyordum üç aya kadar gayet memnundum fakat farkettim ki bardak içlerini tabak kenarlarını güzel yıkamıyor ve toprak gibi şeyler bırakıyor yapışıyor üzerlerine. Sizin tavsiye edebileceğiniz çok memnun kaldığınız deterjan hangileridir acaba fikir verir misiniz?🙈