Benimde kızım 11 aylıkken ben oğluma 2 aylık hamileydim.hiç bir sorun komplikasyon yaşamadım.Benimkiler şimdi büyüdü kız 12 oğlan 11 yaşında.3.bebeği bekliyoruz inşaallah heyecanla.geri sayımlar başladı.Allah hayırlı doğum nasip etsin ablana.söyle korkmasın.