Merhaba kızlar 25.08.2019 da 38+2 de oğlumu kucağıma aldım happy kidss e geçtim direk buraya da bi geleyim dedim 😂 kızlar bu arada doğumdan önce post açmıştım acikligim var ne zaman gelir diyip sabaha doğum yaptım 🙊 doğumdan bir hafta önce nişanım gelmişti doktorum normal olduğunu soyleyip bekleyelim dedi. Dhaa sonra sancım tuttu hastaneye gittik bişey yok yalancı sancı çıktı muayene ettiler 2 cm açıklık var ama doğum yok henüz dediler. Tabi ben hala merdiven inip cikiyorum açıklık olsun diye, cumartesi günü kalktım bir güzel temizlik yaptım koltuklarımı sildim sanki içime doğmuş 😂 sonra anneme kalmaya gidecektik annemle yürüyüse çıktım bir saat falan yürüdük eve dönerken de kasıklarım da bir ağrı oluştu herneyse eve geldik benim bebe durmuyor nasıl vuruyor 😂 karnından çıkacak 🙊 sonra WC ye gittim kan gelmiş doktora sordum saat 23.00 doktorum normal dedi neyse eşim geldi abimler falan ben kivraniyorum sürekli WC cikiyorum baskı yapıyor eşim falan daha önce yalancı sancı olduğu için böyle saniyrouz hepimiz. Hatta eşime dedim ki sabaha dogurayim da gor sen 😂 herkes uyudu falan yok ben kivraniyorum uyuyamıyorum uyutmuyor normal sancı değil hep bir baskı aşağıda en son kalktım adım atamadım annem kalktı kalk kızım gidelim dedi eşimi uyandirdik bu arada saat 3 buçuk ben sancı çekiyorum gittik hastaneye nst de sancı yok 🤦 ağrım var dedim. Alttan muayene ettiler 4 cm açık biz şok 😂 hemen yatış yaptılar doktorum geldi suyumu patlattı epidurali konuşmuştuk zaten epidural taktılar rahatladım tabiki iyiki epidural ♥️ 10 cm açılmam oldu hemen dogumhaneye indik üç kez ikinmayla tam 08.00 de benim canım kanım oğlum balık gibi doğdu o anı unutamıyorum♥️♥️ Allah herkese nasip etsin. Biraz uzun oldu ama hep yazmak istemisimdir 😂😂 inşallah herkesin doğumu böyle rahat geçer 🥰