karakelebek Kuzum geçmiş olsun,ben de pazartesi günü kurtaj oldum 7+3te kalbi durmuş. Henüz patoloji sonucunu almadım ama doktorum ilk 3 ayda kromozom bozukluğu oluyor normal dedi ve 6 ay korunmamı söyledi, rahim anca toparlıyor kendini dedi. Bir de şu var,daha küçük gebeliklerde ve kendiliğinden düşen bebeklerde bu korunma süresi daha kisa olabiliyor. Bana 6 ay korunun demesinin sebebi 8 haftaliktim ve kürtajla operasyonla alındığı içindi.