isimsizbebek Merhaba anneler. 32. Haftamdayım ara ara nefes alamıyorum veya daha fazla nefes alma ihtiyacı hissediyorum göğsümün ortasında kalıyor sanki değişik bişey. Normal mi sizce , yaşayan oldu mu?
Merbe61 isimsizbebek panik atak tarzı bısey olabılır daralma oluyor sanırım nefes lıyorsunuz aslında ama oyle hissediyorsunuz
Merbe61 isimsizbebek evet canım o bende hamılelıkten oncede oldugundan bılıyorum panık atak bunalıyorsunuz kalp krizi gecırme hissi oluyor ilerisi gogus daralması vs