12+3 te doktorum kız demişti 14+1 de başka bi doktor yüzde yüz erkek dedi ama ben inanmak istememiştim ilk kız duyduğum için belkide bilmiyorum bugün kendi doktoruma gittim yine 15+1 veee oda erkek dedi 😄 en son kızdı bu pipisi çıkmış bunun dedi gülüştük ☺️Rabbim nerde varsa hayırlı sağlıklı ömürlü evlat eylesin darısı anne olmak isteyen herkesin başına bi kızım vardı şimdi oğlum olucak inşallah 🥰