Neslihanbew 37+6 haftalığım son 2 haftadır falan böyle hareketleri tekme gibi değil de yön değiştirme bir sağ tarafta bir sol tarafta gerilme gibi hissediyorum sizde bu şekildemi acaba ? Tekme çok nadir oluyor bu arada çoğunlukla dediğim gibi bütün gün
Dmlakkayaa Neslihanbew benim de öyle alanı çok daraldığı için sadece dönüşleri gerinmeleri hissediyorum canım 38+2 biz de
Sulebrk Neslihanbew 37 oldum bugün rahim içinde yumuşama var dedi doktor ama açılmam yokmuş her an olabilir dedi🙈gerneşme gibi hissediyorum bende karnımda
Denizincani Neslihanbew canm 37+4 gunluk olduk dedgnz gibi gerilmeler toplanmalar sertlesmeler dsnda hareketlerimizi bnde fazla hissetmiyorum gunde en fazla bir bilemedim iki yeri daraldgi icin cok normal benim canmi sikan dun doktorun hicbir dogum belirtim olmadgni soylemesi oldu bu haftadan cok umutluydum yogun yalanci sancilari hissediyordum kesin gelir dedim ama yok sanrm 40 u gorcz
Faffabay Neslihanbew 36+1 bende bahsettiğin gibi hissediyorum hareketleri dizini dirseğini falan sürtüyor benimki doğum pozisyonunu almış sanırım artık tekme atacak yerleri de yok o yüzden bu tarz hareketleri daha çok hissediyoruz
Neslihanbew Sulebrk benimde 33 den beri kanalda her an olabilir dedi ama 37+6 olduk ☺️ Sağlıkla gelsinler inşallah
Neslihanbew Denizincani eğer kanala falan girmemişse genel de yürüyüş öneriyor canım doktorlar. Ben bilmeden biraz fazla yürüdüm ve asansör kullanamadığım için merdiven çok inip çıktım baya erken kanala girmişti bnlar etki etti yane
Meeerveunal Neslihanbew bende 37+1 im hiçbir zaman tekme hissetmedim zaten hep dönme kayma vardı son 2 3 haftadır iyice belirginleşti karnım bi sağa doğru dışarıda bi sola doğru canı ne tarafı isterse orada yatıyor
Denizincani Neslihanbew merdiwen cok inip cikiyorm dusta aliyorum sirtima ates gibi su tutuyorm ama tik yok artk birakacagim be zaman isterse o zmn gelsin
Zuzum_20 Neslihanbew 36+1 benim de bi kaç gündür öyle ama sonuc da hıçkırıyor harsket ediyor ama alanı olmadıgı için diye düşünüyorum normaldir herhalde 😍
Bnbalik Neslihanbew 37+5 ben de aynen öyle canım bir de benim hıçkırık çok aşağıdan geliyor acaba kanala mı yerleşti sizin de öyle mi
Neslihanbew Bnbalik evet canım benim de hıçkırık aşağıdan geliyor hep benimki zaten kanalda Sizin ki de girmiş olabilir belki
Bnbalik Neslihanbew inşallah çok baskı var uzanıp kalkınca çok acı çekiyorum oturup kalkınca bebek sanki bacaklarmn arasında o derece
Neslihanbew Bnbalik ben zaten aşağı eğiliyorum bidaha kalk kalkabilirsen 😅 birde otururken bacaklarımı kapatıp oturamıyorum canım acıyor