Gecenlerde bir haber okudum, tetanoz asisi olmayan ve cocuguna da yaptirmayan bir kisinin oglu okulda düşüp yaralaniyor, tetaboz kapiyor... yaptırmazken biraz da bu kisimlari düşünün haber kaynagini hatirlarsam yazayım...yine de herkesin kendi tercihi ve evladi tabi