Naciye1303 Kızlar bugün ikili testte 12+3 erkek olduğunu öğrendik doktor pipisini de gösterdi %100erkek dedi ilerleyen haftalarda değişir mi? image](https://i.hizliresim.com/XbmygO.jpg)](https://hizliresim.com/XbmygO)
damlanne Naciye1303 selam canım 12+3 de erkeğe benziyor dedi 14+4 de %100 erkek dedi değişmedi ama bazen değişebiliyor hayırlısı 🤲
Gizalp damlanne bizde 12+3 erkek dedi ama bize göstermedi 4boyutluda da baktı bilmiyorum siiznde 4boyutluda mı baktı
Naciye1303 Meryem15Denizzz Benimki de biraz zor oldu google hızlı resim yükle yazıp ordan yükleyip buraya url yapıştırdım 😊
zeynepcgt Ya bende 12+3üm bugün gittim sırtını döndü göstermedi ama doktor sırt yapısı erkeğe benziyo dedi
Gizalp zeynepcgt bize direk erkek dedi ama yüzdelik bile degişir demedi şaşırdım meraktada bıraktı açıkcası
Gizalp zeynepcgt bende öyle düşünüyorum boyundan felan mı tahmin etti acaba ama net olsun istiyorum bende işte nasip
Serrrp Merhabalar kızlar doktor 16 haftada söyleceğim dedi ama biz babasıyla çok merak ediyoruz 😊 tahmin de bulunacak var mı https://imgyukle.com/i/c4c58f03-bce0-4101-b96b-8603bc1388b2.VVVttp