Merhaba hanımlar burada hergün doğum hikayelerinizi okurdum ve acaba benim dogumum nasıl olacak diye düşünürdüm hep hamileliğimin 37. Haftasindayken doktorum bebeğimin kafasının döndüğünü ve rahme girdiğini söylemişti haftaya gel ve geldiğinde önce tuşe sorna nts ye gir demişti 38 inci haftamda tuşeye girdiğimde bana 2 cm açıklığın var denildi ve nts ye bakıldı sancım yoktu haftaya geldiğinde 3 olursan yatışın yapılır dedi ve ben büyük bir heyecanla pazartesi olmasını bekledim ve oldu o gün hastaneye giderken acilmam yoktur eve donucem diye gittim hiç doğuma giricegimi hissetmedim hastaneye vardığımda önce tuşeye girdim açıklığım 4 e ulaşmış ve rahim yüzde 50 incelmisti bı anda kendimi yatış işlemleri yaparken buldum ablama nolur hemen eşimi ara gelsin dedim beni sancı odasına sokup suni sanciya bağladılar benim aklım hep eşimde ama geldim acaba nerde vs vs ilk başta suni sancı acı vermiyordu acilmam oluyordu 5 e 5 bucuga çıktı açılmam sorna yavaş yavaş acılar başladı suyumu patlattı ebeler ve git gide kivranmaya acı çekmeye başladım saat 2 de girdiğim sancı odasından saat 6 da doğumhane ye götürüldüm açıklığım 10 u bulmuştu ebeler sancı geldiğinde karnıma bastırıp ikinmami söylüyorlardı bı kaç kere dediklerini yaptım fakat gücüm hemen tükendi o an o masadan hiç kalkamicagimi yada bebeğimi çıkaramıycağımı düşünmüştüm ama bı kar ikinmaya bebeğim gelmişti bir iki dikiş atıldı artık okadar bitmistimki bebeğimi görmedi gözüm neyse bebeği götürdüler beni giydirdiler bekletiyorlar gözümü açamıyorum acidan sanki bayılmıştım eşim dışarda niye çıkarmadılar diyip durmuş neyse odama geçtim 15 dk sorna falan yavaş yavaş toparlandım tabi yüzünde çil asla olmayan ben doğumda ikinmaktan yüzümün heryeri çil dolmuş kızıma anca bakabildim neyse demem iki artık evimizdeyiz biraz yirtilmamdan dolayı 2 dikişim var aciyor biraz fakat her güzel şeyin zorluğu vardır demem oki biz artık 3 kişilik mutlu bir aileyiz bu arada kızım 51 cm ve 3.300 doğdu 23 Aralık saat 18.20 de dünyamıza geldi kızım bir maşallahınızı alırız Allah'ım isteyen herkese evlat versin olanlarında biran önce sağ saglim evladına kavuştursun❣️