aynısını yaşadım ve hayatımın en kötü gecesiydi . Yarın öğleden sonra çıkar dediler kan verdiğim gün gece bi bakıyım dedim 0 yazıyor nasıl ağladım sabaha kadar çünkü bütün idrar testlerim pozitifti yanılmışım diye Allah ım hiç unutmuyorum doktor da uyarmadı ve Bir umut tekrar sabah gittiğimde e nabızdan gördüğün sonuç doğrudur dedi şok oldum ama sisteme giremiyordu öğlen arası oldu hastaneden randevu alıp gidecektim sorun ne diye tekrar yeniledim sayfayı ki sonuç 373 pozitif 🤲🏻 Hakkımı helal etmiyorum böyle doktorlara öğleden sonra çıkan sonuca bak demek yerine sabah gittiğimde bu sonuç doğru gebelik yok dedi. 3 gün önce yaşamışsınız bu olayı şimdi durum nedir ? İnşaAllah meleğiniz sizinledir🤲🏻😍