Kızlar merhaba 17+5 deyim. Bebek ultrasonda bir hafta önden gidiyor. İki haftadır gayet net hissediyordum Bebek hareketlerini. Tabi öyle tekme şeklinde değil ama baloncuk şeklinde içeriden gıdıklanıyor gibi 🙏🏻 Pzartesi doktora gittim Bebek çok hareketsizdi doktorum uyuyor galiba falan dedi öksürdüm falan azıcık bacaklarını açtı kafasını oynattı o kadar. 2 gündür de hiçbir hareket hissetmiyorum. Aklıma kötü şeyler geliyor. Böyle bir durum yaşayan oldu mu?