Kizlar 38+4 um bugun bebisin gelmeye niyeti yok ama ben zorlaniyorum tansiyon 13 9 falan cikiyo ama esim yas kaybetmesin diye drla anlasma yapti 1 ocakta sezaryen olucam dogmazsa eger o zamana kadar.. Benim gibi zorlanan var mi ve bebisi gunler kala yas kaybetme durumunda kalabilecek olanlar?