Amintfk1 30 haftalık hamileyim yaklaşık 1 haftadır ara ara pembe akıntım oluyor başka böyle olan varmı acaba yardımcı olurmusunuz
GokAnne Hangi haftada olursan ol bu tarz akıntıları hafife alma canım doktoruna söylemelisin progestan başlatır
alpinannesi_ Bnm 26. Haftada oldu 2 hafta progestan kullanıp yattım simdi 32+2 yz doktor sebep bulamadı Bn de ama yengemde olmuştu aynı durum plasenta aşağı indiğinde olabiliyo kanama
alpinannesi_ Amintfk1 bana sorarsanız erken doğurcam ama doktorum hiç bi problem yok erken doğum riskin de yok diyo neden böyle oluyo o zamn diyorum yorma kendini yat dinlen diyo 😒
Amintfk1 alpinannesi_ banada yorulma dinlen dedi açıklık yok dedi eşi aşagida biraz ondan olur akıntı dedi bende korkuyorum erken gelicek diye