Nigdelianne Ben oldum. Genel anestezi istedim spinalden sonra kalan ağrlardan ve oan ki her şeyi yaşamak istemedim.
Bende hiç ameliyat olmamıştım. İlk kez böyle bir ortama girdim. Neyse hastaneden çıkmadan su geçirmez bant aldım. Hemşire batikonla pansuman yaptı zaten hastanede kapalı bant yapılıktı çıkmadan da batikob sürüp su geçirmez abnt taktı.
eve git duş al çıkr dedi dediğini yaptım. Başkada bir şey sürmedim, kuru tutmam söylendi ve yüksek bel giydim sık sık havalandırdım dikiş yerimi. Hiç biley sürmedim duştan sonra kurutma makinesiyle kuruttum.