Benim 16.haftada plasenta previa dendi.proluton ipne,progestan hap kullandım.endol,duphaston kullandım.kalsiyum mg hapı da kullandım.sonra önce prolutonu kestik.sonra progestanı.sonra endolü kestik.29.haftada hala aşağı yerleşimli ama daha yukarda dedi dr.duphastonu da kestik.33 haftadayım.ağrılarım var ama kanamam artık olmuyor.istirahat etmelisiniz.çünkü sancılar kasılmalar olabiliyor.ve olduğunda öyle yavaş yavaş değil aniden başlıyor.ilişki yok.yüeüyüş yapıyorum ben hep yaptım ama 20 dkyı geçmez parkta yürürüm.çalışıyordum rapor aldım 3 aydır çalışmadım.zaten artık doğum izni başladı.dinlenebilir ve kendinizi korursanız düzebiliyor.düzelmezse de çok büyük sorun değil aslında üzülmemelisiniz