Fatma9438 Kutame_51 28-29. Haftaya kadar net hissetmedm normal herkes bir olmuyor canım , 30. Hafta bitmek üzere hala tekmelemez arada iter ama kontroller de hiçbir problem yok şükür korkma hiç
Darkgod Kutame_51 aynı canım bende hissetmiyorum 23-24 e kadar yolu var dedi doktor ilk çocuk ise dedi
Kbrabalk aslieser bende 20. Haftamdayım iki kere geçenlerde böyle göz kırpması gibi bişey hissettim ilk gebelik ne hissedicegimide bilmiyorum net hissetmiyorum diye çok evham yapmıştım siz 21 hafta falan diyince buradakileri okuyunca içim biraz rahatladı attık rüyalarıma bile giriyordu 😕 hissetmediğim için çok kafama taktım çünkü
aslieser Kbrabalk yok kuzum ya hiç evhamlanmaya gerek yok bak smdi oturdum belime yastık koydum nasıl hareket ediyo bı görmen lazım harika bı duygu Bnimde ilk baslarda senin dediğin gibi ufak ufak hissediyordum şimdi babası elini koyunca o bile hissediyo tekmelerini
Kbrabalk aslieser Emin’im çok güzel bir duygudur 🥰 çok heycanlanıyorum bende burda okudum hep 19. Haftada net bir şekilde hisseden varmış ondan çok taktım
Ftszgn 31 haftalik tanıdığım var hala hissetmiyorum diyo ama onun kilosu 100 uzeri,kilo cok etkiliyor,ben 18 de hissetmeye başlamıştım 4 haftadir da dışarıdan görebiliyorum hareketlerini