Kızlar kelebek çırpınır gibi iki gündür hissediyorum. İlk gebeliğim dr geç hissedebilirsin demişti. Uzanıyordum resmen kelebek çırpınıyormuş gibi hareketlerini hissettim. Başta niyeyse ürktüm şaşırdım biraZ🙈🐣 sizler kaçıncı haftada hissettiniz acaba zayıfım 56 kiloyum ondan mı erken hissettim