Kizlar esim dun cezaevine girdi 5 6 sene once taksiciyle yaptigi bir kavgadan dolayi daha once 3 ay yatmis .simdide avukat 4 ay diyor kendi yurtdisinda oldugu icin ilgilenemiyor en azindan 1 2 hafta yatti olarak gozujmesi gerekiyor diyor . Ben babami kucukken kaybettim yaşim ilerledikce babasizlik ne demek anladim anladigimda alismistim . Benim esimden baska kimsem yok esim gidince kendimi yetim hissettim ilk defa . Var mi aranizda boyle bir durumda olan kendimi nasil teselli edicem bilmiyorum doguma 20 gun var dayanamiyorum kafami yastiga koyunca burnumun diregi oyle sizliyor ki birde kayinvalidemin evine geldim zorla getirildim daha dogrusu . Dogum odasi hazirliklari yaparken simdi ne haldeyim . Esim yokken doguracaksam girisim ve cikisim bir olsun istiyorum hic birseye hevesim yok kalmadi .