Ben 40+1 im yarın yatış yapılacak. Açılma vs bende de yok. Suni sancı verilecek. Kendi sancılarımı beklesem mi diye sordum, Doktorum 40 ile 41 hafta arası riskli. Bebeğin aniden kalbi durabiliyor. Ben bu riski göze alamam Sen alıyorsan bekleyelim dedi. Bebeğimi riske atmak istemediğim için suni sancı ile doğumu başlatacaklar.