Minikkalp4167 ikiz-annesi uni baby alacaktim.e bebek te baby me diye bi marka var.iyi oldugunu duydum.uni baby icerigini bozmus.instagramda mühendisinoglu diye biri var onu takip ediyorum.markalari inceliyor.
ikiz-annesi sokomel Bende bezi prima aldım ama ıslak mendil için kararsizım galiba bende sizin gibi su felan kullanıcam
bebegineasikanne ikiz-annesi bez olarak prima, ıslak mendil de dalin yenidoğan pamuklu ıslak havluyu kullanıyorum.
Busrakivanc ikiz-annesi Prima premium care kullanıyorum ıslak mendil de Prima pampers kullanıyorum çok memnunum
Faffabay ikiz-annesi ıslak mendil yerine pamuk kullanmayı düşünüyorum bir süre bebek temizleme pamuğu diye geçiyor sanırım. Bez olarakta can bebe aldım daha kullanmaya başlayamadık malum 🤰🏼 inşallah memnun kalırız 🙏🏻🙈