Ngngng Muhtemelen bir yanlışlık yapıyorsunuz, beze olmaması lazım. İğne yapacağınız yumuşak yeri parmaklarınız arasına alın, çok sıkmadan iğneyi yapın ve tam enjekte edene kadar da parmaklarınızı bırakmayın. Sonrasında da ovalamayın, sadece pamukla hafifçe bastırın.