Tucenur ben yaptırdım ama test sonucu olumlu da olsa olumsuz da olsa kesin böyledir diyemiyolar test sonucun iyi olsa da doktor bebeğin sağlıklı diyemiyor, o zaman neden yaptırıyoruz biz bunu diyince de bi şey diyemiyor, kötü bi sonuc çıksa dokuz ay boyunca aklında soru işaretleri olacak üzülüceksin ama belki de doğduğunda bi bakıcaksın sağlıklı. O yüzden keşke yaptırsamaydım diyorum ne olursa olsun zaten bi müdahale şansları yok. En güzeli ayrıntılı ultrason