Bernw bende 7 senedir emsrye gidiyorum kadın doğum doktorum pınar hanım cok memnunum o izindeykende canan hanıma gidiyordum ikisindende cok memnun kaldım hiç sorun yaşamadım şimdiye kadar ama son zaman larda bir kaçtane personel ile sıkıntı yaşamaya başladık yeni alınmışlar işe muhtemelen