Ben yaşadım hala da yaşıyorum hatta üç haftaya çıktık. Lakin benim suyum çok azaldı ve bebek artık kilo almadığı için yarın sezaryen olmak zorundayım. Son haftalara gelmişsin. Kilosu da 37 ye uyumluymuş. Hiç kafana takma. Bebeğinin hareketlerini takip et. Protein ağırlıklı beslenmeye devam et. Doktor rakiplerini aksatma derim naçizane 💜