6 gün önce normal doğum yaptım kızlar, tabiki normal diye hiç ağrımız sizimiz kalmayacak diye bisey yok fakat 2 gündür oturup kalkarken karnimda bi baskı oluşuyor ağrılı şekilde, sanki organlar aşağıya düşüyo gibi 😑 bu tarz ağrılar yaşayan oldu mu ,normal mi bu acaba 🤔