Msy16
Valla çok büyük bir şans hem ikiz hem biri kız biri erkek oh ohh daha ne olsun ☺Ama zorlu bir süreç seni bekliyo olcak yalan değil şimdi 🤐🤐 ki inşaallah uslu olurlar valla bende 3.ayımı doldurmayı 4 gözle bakıyorum banada diyolar ne 3 ayı 6 ay çekiceksin diye bende korkmuyorum değil hani🤣🤣🤣 rabbim gönlünüze göre vermiş sağlıkla uslu uslu büyüsünler bebişlerr ikiz anne babası olmak da değişik olur dimi farklı bir geycan ama büyüdüklerinde yemede yanında yat valla ohh😍😍😍