Merveblt valla bende aklıma düşünce gidip görüyorum daha hissetmediğim için bana normal geliyor hamilelik bu her an her şey olabilir o yüzden ben kontrol altında olmayı seviyorum DOKTORUM 15 günde bir çağırıyor zaten ben bazen o gel denesede gidiyorum aklım kalıyor çünkü şuan a kadar bı sıkıntısı olmadı Allah'ım inşallah da bi sıkıntı göstermez sağ salim alırız yavrularımızi kucağımıza takma sen milleti he he de geç en iyisi canım