MinikyavrumuzFS Arkadaşlar 24 haftalığım dün hafif kahverengi lekelenme şikayetiyle doktora gittim doktor bebeğin Doğum kanalına girdiğini baya aşağıda olduğunu söyledi rahim ağzında açıklık yok ama dikkat et dedi bu şekilde yaşayan oldu mu?
Mirayekrs Benimde bebeğim erkenden kanala döndü doktor bol bol ayaklarımı kaldırıp yatmam gerektiğini söyledi şuan 38. Haftaya giriyoruz kendini zorlamamaya yormamaya çalışki rahmin açılmasın daha çok erken