rabisimm Kızlar ayın 22 sinde adet olmam gerekiyordu ama üzerinden 3 geçti henüz olamadım geçen ay 25 inde olmuştum bugün tam 1 ay oldu. dün kan testi yaptırdım hamile miyim diye negatif çıktı. Sizce döllenme geç olduğu için görünmemiş olabilir mi?
Deletedmom124 rabisimm yanlış anlamayın ama eğer olsa idi gebelik kesin çıkardı umarım rabbim hayırlı bir evlat nasip eder size
Zeynepmerve15 rabisimm bnmde on gün gecikti normalde hiç gecikmez bnde kan verdim negatif hayırlısı olsun inşallah hamilesindir
Zeynepmerve15 rabisimm inşallah canım ama zannetmiyorum birşey hissetmiyom olsa heralde birşey olurdu uygulamaya göre 5+5 🤔