Kızlar ben 38+5 im dün çok kötü sancım oldu hastaneye gittim orada nişanım geldi 1 parmak açıklık var dediler sancım da çıktı ama açıklık az olduğu için eve yolladılar dünden beri kahverengi akıntım var bide kum gibi bişey geliyor idrar ederken normalmi ilk gebeliğim lütfen cevaplarmısınz korkuyorum😕