37 hafta 6 günlük olduk 00 itibariyle. Benim gibi ilk gebeligi olan hamileler için biraz bilgi verebilirmiyiz tecrübeli arkadaşlar? Son bikac gündür kuyruk sokumumdan başlayan bi ağrım var ve karnıma bıçak saplanir gibi sancılar giriyo arada 😬 yalancı sancidir diye ciddiye almamıştım ama bugun çok artti ve nstde 60lari 80leri gördüm bugün. Yakinmidir dogum sizce ? Doktor suyun gelirse gel dedi ama o kadarını bizde biliyoruz 🙈