Doktor iki parmak ile kontrol ediyor gerçektrn nefes alıp verin sıkmayın vücudunuzu rahat bırakın acımıyor inan ki sadece bi yere baskı var hiç acıma durumu yok bende çok korkuyordum alakası yok yani o anlatılanlar çok abartı ben açıklık muayenesinden de çok çok korkuyordum o da çatının bir alt versiyonu hiç korkmayın gerçekten