33 haftadan beri erken dogum riskim vardi . Sukur dogum durdu. Doktorlar her gittigimde 10 gune dogurursun dediler . 3cm aciklikla gezdim. Guyya erken dogum riskim vardi . Oldum mu 39 haftaa 😁 Hicc bir belirti yok agri sanci vs hic bise 😑 boyle boyle 40 i gorecem galiba hatta ilk dogumumdaki gibi gelmezse suni bile verirler 😮😮 .. Yarin agdaya gidicem cumartesi de sinavim var . E bu zamana kadar gelmedi pazara kadarda gelmesin findigimmm ..
Haksizmiyim teyzoslariii 😊 Sizde durumlar ne ? 39*0 larr burda miii ? Heyooo 🙇♀️🙋♀️😂😂