Bebeğim 33 haftalık ve gece sancıyla uyandım 2 saat boyunca devam etti geçmeyince hastaneye gittim nst çekildi bi problem yok ultrason da ise kordon boynuna dolanmış 2 defa, doktorum hareket ettikçe kordonun çıkacağını bi zararı olmadığını söyledi taburcu etti böyle bi durumla karşılaşan var mı bebeğim eskisi gibi hareket de etmiyor çok az oynuyor. Yanıtlarsanız sevinirim 😔🙏🏻