Kızlar 13+4 haftalik hamileyim 2 gun ust uste gitmeme ragmen bebegim kendini gostermedi baş yukarda ayaklar asagida ve sırt donuktu doktorumuz popo yukarda olsa yada yatar pozisyonda olsa gormemiz cok kolay dedi ama maalesef bebiş hiç donmedi ne yesem fayda etmedi pozisyonunu hic degistirmedi 2 hafta sonraya erteledik artik randevumuzu bu haftalarda ogrenmem zor dimi sizler ogrendinizmi 😀