Aysekmn Valsss sağlıklı olur tabiki Allah'ın izniyle benimde öyle olmuştu şuan 5. Ayimizi doldurduk bile çok şükür gayette sağlıklı oğlum içini ferah tut sen doktorun 2 3 ay korun sonra deneyin falan demediği sürece bı sorun olmuyor hemen hamile kalmakta ☺️
HaticeNehir Valsss düştükten 1 ay sonra hamike kaldım suan 37. Haftam giricem cnm ve inan hiç bir sorun olmadı Allah'ıma bin şükür meleğimin doğmasına son 3 haftam 😍
Valsss Aysekmn 2 ay korun dedi doktorum kendiliginden dusmustu benimki bi ay korunup adet gordukten sonra hamile kaldim ekimde dusuk oldu
Aysekmn Valsss anladım canım bana korun dememisti doktorum bende diğer ay hamile kaldım gönlünü ferah tut stres yapma sağlıklı bir hamilelik olur Allah'ın izniyle
sdnrkya Bende düşük yaptım kürtaj oldum bir adet gördüm ikinci adetimde tesadüfen test yapıldı çıktı ancak yine kanama başladı adet oldum kimyasalmis rabbim ne zaman dilemişse o zaman olur geçmiş olsun sana da