19 haftalktim ilk dozda vurulurken birşey hissetmiyorsun tabi ama o kol ağrısını 1 haftaya yakın çektim gerçekten çok insanı sinir eden rahatsız edeb bir ağrısı oluyor bebegimin hareketlerinde de azalma hissetmiştim hatta üstüne hiç yatamadım kolumun anca anca ağrı geçti bebek hareketleri normalle döndü ikinci dozda bu kadar ağrı olmuyor diyorlar hadi bakalım hayırlısı