Gelincikk Merhaba gebişler ben şuan 36 haftalık gebeyim normalde özelde dogum yapıcaktım ama bazı durumlardan dolayı vazgeçtim beylikdüzü devlette dogum yapan varmı varsa düşüncelerini yazabilir mi ?